Elevmøde/Gymstævne

Årets elevmøde er lørdag den 9. maj 2015.

Nu er det ved at være tid til det årlige elevmøde og generalforsamling på Bjergsnæs Efterskole. Som et nyt tiltag i år har vi i Elevforeningens bestyrelse arrangeret en gymnastik opvisning, som forløber samtidig med elevmødet. Opvisningen vil indeholde en række hold, som alle har en relation til Bjergsnæs Efterskole. Det kan for eksempel være, at det er en forhenværende BS’er der er instruktør for holdet eller det kan være, at der går en forhenværende BS’er på holdet. Det vil være gymnastik på flere niveauer og i alderen junior til voksen gymnast. Opvisningen og selve arrangementet er gratis og der vil være mulighed for at købe sandwich og vand i løbet af dagen.

Opvisningsholdene på dagen indtil videre følgende:

• Øst Himmerlands Juniorhold
  • Midt Rep
  • Unge piger Valsgaard
  • Ungdomsholdet
  • Viborg Juniorhold
  • Junior mix (14-17 år) og Senior mix 18+
  • Hold Fast
  • Hjørring 16+
  • Bjergsnæs Efterskole

Vi håber, at I alle vil være med til at støtte dette nye arrangement og være med til at gøre dette til en eftertragtet tradition. Det nuværende elevhold på Bjergsnæs Efterskole vil også fremvise deres opvisning, så dette er også en mulighed for at følge skolens gymnastik udviklingen, men også det store fysiske udvikling der er sket på skolen efter det seneste års byggeri.

Vi i Elevforenings bestyrelse glæder os til at se jer til et brag af et elevmøde lørdag d. 9/5 2015 på Bjergsnæs Efterskole. Vel mødt.

Følg med inde på Facebook-begivenheden, så er du altid opdateret! https://www.facebook.com/events/659294574198087/

GENERALFORSAMLING i Elevforeningen:
Mødet starter på dagen for elevmødet d. 9. maj 2015 kl. 10.30.
Dagsorden ifølge vedtægterne:

• Valg af dirigent
  • Valg af stemmetællere
  • Formandens beretning
  • Fremlæggelse af regnskabet
  • Bestyrelsens forslag
    • Bestyrelsen foreslår vedtægtsændringer i følgende paragraffer (Vedtægterne kan læses på elevforeningens hjemmeside www.bs-elevforening.dk):
      §  12 Dagsorden indeholder punktet ”Valg til vennekredsen”, hvilket ønskes fjernes, pga. ændringer i vennekredsen  optagelses procedure.
  •  Indkomne forslag
  • Valg til bestyrelsen: